Zarząd Powiatu Wałbrzyskiego ogłasza kolejną edycję konkursu „Najlepiej zorganizowane i funkcjonujące gospodarstwo agroturystyczne Powiatu wałbrzyskiego”

Data opublikowania: .

Konkurs rozgrywany jest w dwóch kategoriach : agroturystyka w funkcjonującym gospodarstwie rolnym oraz obiekt bazy noclegowej o charakterze wiejskim. Zgłoszenia mogą wpływać od osób indywidulnych, wójtów i burmistrzów, organizacji agroturystycznych i turystycznych, DODR, związków branżowych rolników, LGD. Zgłoszenia można przesyłać od 20 czerwca do 15 lipca, droga mailową, osobiście lub poczta na adres Starostwo Powiatowe, al. Wyzwolenia 24, 58-300 Wałbrzych.

 

Komisja konkursowa wyłoni zwycięzców do 15 września, dla których przewidziane są nagrody pieniężne.

Celem konkursu jest popularyzacja wypoczynku na wsi, podniesienie jakości usług, popularyzacja walorów przyrodniczych i krajobrazowych Powatu Wałbrzyskiego.

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do udziału.

Dodatkowych informacji udziela pracownik Starostwa Powiatowego tel. 74 846 05 48. 

 

Załączniki:

Regulamin konkursu

Opis kryteriów oceny

Oświadczenie w sprawie wyrażenia zgody na udział w konkursie

Arkusz zgłoszenia obiektu do konkursu

Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu

Godziny Pracy Starostwa

  • poniedziałek, środa, czwartek od godz. 7.30 do godz. 15.30;
  • wtorek od godz. 7.30 do 16.30
  • piątek od godz. 7.30 do 14.30.
  • Nr telefonu na portiernię: 74 84-60-500